Instore Power Provider isi extinde portofoliul cu 12 noi clienti

finance-markets16
Tranzactie pe piata înghetatei: un grup letonian preia Alpin57Lux
iulie 21, 2015

Instore Power Provider isi extinde portofoliul cu 12 noi clienti

image

“Primele 2 luni ale anului au adus pentru noi 12 noi parteneriate, printre companiile care au decis recent sa colaborezeze numarandu-se, Colgate Palmolive, Henkel, Fuchs Condimente, Farmec SA, Maresi Food Broker, Pambac, Orkla Foods, Perla Harghitei, MAI SERV, Sloop, Wrigley sau Toneli.

Este evident ca serviciul de merchandising si-a castigat un loc important in strategiile de trade marketing ale companiilor in ultimii ani. Acest an se pare ca va aduce o dezghetare a pietei si mai mare, iar acest lucru a fost determinat, intr-o masura importanta, si de eficienta pe care au demonstrat-o pe parcursul anului trecut actiunile companiei. Obiectivul cel mai important, pe care il cunosc si il urmaresc toti angajatii nostri, este sustinerea business-ului fiecarui client, prin furnizarea unor servicii specializate de calitate, concretizate in rezultate masurabile”, Alexandru Matei, Business Development Manager.

“Instore Power Provider – IPP este unul dintre primii 3 jucatori din Romania in piata serviciilor de retail marketing, cu o cifra de afaceri cumulata de peste 30 de mil EUR si un record de 7.8 mil EUR inregistrat in 2015, avand o crestere de 41% in raport cu anul anterior.

Compania ofera o gama larga de servicii de retail marketing, adresate segmentului CPG (consumer packaged goods), merchandising sau logistica promotionala, reprezentare comerciala sau training operational, portofoliul companiei masurand in prezent peste 40 de clienti activi – PepsiCo, Nestle, Heineken, Danone, ColgatePalmolive, Mars, Wrigley, Friesland Campina, Lactalis, Henkel, Vodafone, Philips etc.

Ca o confirmare a calitatii serviciilor oferite, incepand cu anul 2012, IPP este acreditat ISO 9001 de catre Lloyd’s Quality Assurance.”

Comments are closed.