AUDITARE RETAIL

header11
TRAINING OPERATIONAL
noiembrie 3, 2016
leasingul de personal
LEASING DE PERSONAL
noiembrie 5, 2016

AUDITARE RETAIL

activitytopmenu_vkfwzsx-2_lGCYu4N

Este un instrument de retail business intelligence, dezvoltat pe durata a 5 ani de zile, care ofera producatorilor si retailerilor informatii amanuntite si complexe privind performantele instore ale brandurilor in termeni de disponibilitate, vizibilitate, pondere in categorie, acuratete in implementare si comunicarea promotiilor. Serviciul de monitorizare contribuie la cresterea eficientei utilizarii spatiului ocupat de un brand in magazin, oferind informatii in timp real, ce permit imbunatatirea vizibilitatii si disponibilitatii produselor, si implicit cresterea vanzarilor.

Acest instrument utilizeaza tehnologii mobile de comunicare in culegerea datelor din teren, si se bazeaza pe o aplicatie specializata, de procesare complexa a informatiei, accesabila web atat factorilor de decizie de la centru, cat personalului executiv din teren. Folosind PDA-uri, operatorii nostri colecteaza informatiile necesare, pe care le trimit GPRS din magazin catre serverul central. Datele sunt procesate si puse la dispozitie in timp real sub forma rapoartelor manageriale, personalului de la centru, si sub forma rapoartelor de nonconformitate, catre echipele din teren pentru interventii corective rapide.

 

  • PREZENTA PRODUS vs OUT OF STOCK – raport zilnic
  • MONITORIZARE PRET, conformitate pret in sistem – raport bilunar, diponibil pentru top 15 articole
  • CONFORMITATE PLAN PROMOTIONAL – raport saptamanal, iclusiv poza martor
  • COTA DE RAFT – raport lunar, poze martor pentru cresterea spatiilor de expunere
  • RAPOARTE DE COMPETITIE – la cerere

Pentru interventii corective rapide, platforma de raportare permite inclusiv transmiterea rapoartelor sub forma alertelor de tip e-mail.

In functie de tipul alertei, rapoartele sunt trimise pe e-mail catre:

  • reprezentanti zonali de field (OOS si stoc critic)
  • departament de marketing (neconformitate planograme, rapoarte de competitie)
  • alti factori implicati in procesul de vanzare